tirsdag den 12. juli 2011

ferie igen igen...

Jeg er taget på ferie igen, denne gang er turen gået til Skagen. Min kæreste, hans tre børn, Asger Willy og jeg... Vi kunne ikke være i vores bil med alt bagagen så vi har lejet en lille bus, det var den hyggeligste køretur, med sandwich, radio, agurkestave, lidt hækling og en omgang babysnorken fra bagsædet.
Vi besøger mine forældre, som bor på en gammel skole, lige uden for Skagen. Her er så skønt.
Jeg satser stærke at blogge på livet løs mens vi er her.

HUSK AT VÆR MED I MIN GIVE AWAY...


Inden den store ferie opdate starter vil jeg lige dele nogle billeder af de sidste dages travlhed.






5 kommentarer:

  1. Ej, hvor hyggeligt. Fine sløjfer. Jeg tager også til Skagen på lørdag, så kan du komme med nogle gode anbefalinger, er jeg lutter øren. :-)

    SvarSlet
  2. Hvor skønt for dig, Skagen er så dejlig. Du har jo en skøn lille datter, så farm fun lige uden for Skagen hvor de har mange dyr man kan lege med og et legeland. Så er der til en kold og grå dag Skagen odde museum, Hesselholt er en super lækker forretning lige uden for Skagen, og så skal du helt sikkert en tur i thit og tøste den søøøødeste børne forretning. Spis en frokost på ruths hotel i gammel Skagen og så skal I Selvf på grenen og køre i sandormen. Jeg kan komme med mange flere hvis I keder jer 

    SvarSlet
  3. Ih, de der sløjfer er SÅ fine. Jeg har lavet nogle med skarpe hjørner, men jeg kan bedre lide dine bløde.

    God ferie!

    SvarSlet
  4. Tusind tak for dine tips. De er skrevet ned og skal lige studeres nærmere. Det er der jo tid nok til for pt. er det lidt trist sommervejr (læs meget blæsende og regnvejr), så vi hygger os i campingvognen. :-)

    SvarSlet
  5. Ai, hvor ER det nogle fine sløjfer... ;)

    Jeg skal stadig ikke få din blog på min blogroll... Det er altså virkelig underligt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...