mandag den 15. august 2011

Blogger good will

D. 4 september havde jeg resaveret en stand på Gentofte Loppemarked, men ringede fluks til arrangøren og afbestilte fordi der er landsindsamling for red barnet den dag, og hvem vil ikke gerne hjælpe alle de børn der lige nu sulter i Afrikas Horn, eller de børn der bliver udnyttet og misbrugt i Bangladesh.

Jeg har selvfølgelig meldt mig og min familie til.
Jeg syntes det kunne være FANTASTISK blogger good will hvis alle der har tid søndag d. 4 september (det er KUN et par timer) meldte sig og ALLE satte billedet her på deres blog og linkede til Red barnet

Linket:  http://redbarnet.dk/Bliv-indsamler.aspx?ID=291 Kopier det og BRUG DET



Klik her og bliv indsamler

1 kommentar:

  1. En god idé. Jeg har selv samlet ind for Red Barnet før.
    Kh Puk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...