onsdag den 23. november 2011

Inden jeg pakker færdig og hopper i seng vil jeg lige vise jer vejret næste 4 dage i mit liv...



Jeps, tager til Cannes i morgen, er blevet inviteret af min skønne veninde, bare os, ingen børn, ingen mænd, aaaaaaaaah. Eller som jeg har det lige nu: shiiiiiiiiiiit, f*************ck, snøft jeg kan da ikke undværer kaptajnen i FIRE DAGE, eller kan jeg. Nå det må tiden jo vise.
Men jeg er rigtig nervøs for at tage fra banditten... Ååååh suk.

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Jeg håber du har nydt din tur i Cannes, og ikke været al for fuld af savn, selvom det nok er svært:-)

    SvarSlet
  2. Jeg havde en dejlig dejlig tur og faktisk var det ikke så slemt at være væk som jeg havde troet... Skønt med sol og varme.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...