onsdag den 9. november 2011

Lille Kanin - stort projekt..

Vi skal til at lave nyt børne værelse, Asger og Ellen skal have et dejligt stort værelse sammen og det skal være SÅ hyggeligt. Jeg har en ide om en billedvæg, men hvor alle m´billederne er broderet, jeg har nogle som jeg har fundet i genner´s og så vil jeg lave nogle selv, eller vil jeg....?
Shit det er et stort arbejde at broderer, det er sjovt, det er ikke det, men den lille kanin som jeg har fundet bliver jeg jo ALDRIG færdig med...



3 kommentarer:

  1. Spændende blog du har - glæder mig til at følge med.

    SvarSlet
  2. Hold fast et arbejde ja! Man bliver altid lidt overrasket over hvor lang tid det egentlig tager! Har endnu ikke givet mig i kast med et rent faktisk motiv, men har i LANG tid været i gang med en pude ;o)

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det hyggeligt med en broderet billedvæg. Hold ud :o)

    Kh Shina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...