onsdag den 7. november 2012

Smiiiiil

Je har haft familien med hos fotograf idag, jeg er oven ud henrykt og kan slet ikke vente til resultatet kommer. Her er et billed jeg tog på vej derhen.

Min far var fotograf og jeg er vokset op med at blive fotograferet, jeg elsker de billeder han har taget af mig og min bror. Han nåede at tage lidt af Asger men desvære ikke rigtig nogen af Ellen. De billeder vi har fået taget idag kan aldrig erstatte dem min far ville have taget men det er vigtigt for mig at få det gjort.

2 kommentarer:

  1. ..suk.. jeg elsker rigtige fotografer.. Hele min barndom blev jeg og min søster (og siden også efternøler-lillebroren) bragt til Fru Lind, fotografen, der stod for alle portrætter hjemme hos os.. De hænger på væggene hos mine forældre og de er super-skønne!
    ..jeg tror jeg snart skal have mine tre stjerner til en rigtig fotograf også! Tak for en reminder om noget, der pludselig synes vigtigt :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er rigtig dårlig til, at få taget billeder ved en fotograf - det skal der laves om på, for det ER bare noget andet. Tak for reminderen! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...